Jyväskylän pistoolikisa

Matti Kunttu
Hannu Räsänen, 040 511 6850
22.03.2021 - 30.04.2021
Ratakapasiteetista johtuen kilpailuun mahtuu maks. 24 kilpailijaa. Kilpailijat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen matti.kunttu@pp1.inet.fi.
Osallistumismaksu on 60 €, sisältäen kilpailun kaikki neljä lajia. Maksu ei muutu, vaikka ampuisit vain osan lajeista. Maksu pyydetään suorittamaan KSA:n tilille FI82 5290 0240 0806 87 viitenro 20307 ja se pyydetään suorittamaan 6.5.2021 mennessä. Pandemian vuoksi pyritään välttämään käteisen käsittelyä. Kilpailumaksuun ei sisälly lounasta (omat eväät mukaan).
Jälki-ilmoittautumiset hyväksytään harkinnan ja ratakapasiteetin mukaan.
Kilpailut aloitetaan klo 09:15. Kilpailuissa ammutaan neljä lajia: vakiopistooli, pienoispistooli, pistooli pika-ammunta sekä olympiapistooli. Lopputuloksiin lasketaan kunkin kilpailijan neljän lajin yhteissumma.
Eräluettelot julkaistaan ilmoittautumisajan jälkeen. Ne toimitetaan sähköpostilla ilmoittautuneille sekä julkaistaan KSA:n kotisivuilla.
Käyttötavaraa.

Ohessa liitteenä kilpailun järjestelyihin liittyvät tarkemmat ohjeet. Ohjeissa on pyritty huomioimaan korona-pandemian vaikutukset kilpailujen turvalliseen läpiviemiseen. Myös esim. toimitsijoiden lukumäärää on minimoitu, joka saattaa vaikuttaa mm. tulospalvelun nopeuteen.

Tautitilanteeseen liittyviä viranomaisten asettamia rajoituksia seurataan aktiivisesti ja mikäli tilanne kehittyy niin huonoksi, että kisoja ei pystytä, esim. liikkumisrajoitusten vuoksi, järjestämään, niin siitä tiedoitetaan mahdollisimman nopeasti.

Yritetään kaikista hankaluuksista huolimatta saada kisat järjestettyä.

Tule aloittamaan ruutiaseiden kilpailukausi ja toteamaan miten talviharjoittelu on onnistunut.

TERVETULOA.

Pistoolikisat 2021 kilpailijan ohje