21.08.Haulikko
Sääntömuutosesitykset kilpailutoiminnan yleissääntöihin

SÄÄNTÖMUUTOSESITYKSIÄ KILPAILUTOIMINNAN YLEISSÄÄNTÖIHIN 2018-2 Kilpailuvaliokunta toivoo, että kaikki mahdolliset sääntömuutosesitykset koskien Kilpailutoiminnan yleissääntöjä, ilmoitetaan SAL:n toimistolle kesän aikana, että sääntötyöryhmä ja kilpailuvaliokunta ehtivät käsitellä ne ja että esitys ehtii hallituksen kokoukseen vielä ennen syksyn liittovaltuustoa. Säntömuutosesitykset osoitteella: kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi SAL / Kilpailuvaliokunta

11.08.Practical
Jarkko Laukia ja Sami Hautamäki maailmanmestareiksi kivääripracticalissa

Kivääripracticalin MM-kilpailut Ruotsin Karlskogassa saatiin lauantaina päätökseen, ja suomalaisille päivä tiesi tuhtia mitalisadetta. Kahden henkilökohtaisen maailmanmestaruuden lisäksi Suomi saavutti kolme joukkuemestaruutta sekä tukun muita mitaleita. Kärjessä olivat edellisistä MM-kilpailuista Moskovasta tutut nimet, mutta hieman eri järjestyksessä.

07.08.Practical
Kivääripracticalin MM-kilpailut: Suomalaiset kärkivauhdissa kolmen päivän jälkeen

Kivääripracticalin MM-kilpailuissa Ruotsin Karlskogassa tuli tiistaina kolmas kilpailupäivä täyteen. Kolmen ensimmäisen kisapäivän aikana kilpailijat olivat ampuneet 13-19 asemaa, joten MM-kilpailu oli tiistaina kutakuinkin puolivälissä.