14.09.Etelä-Suomi
Ampumaratavastaavan nimeäminen tehtävä 1.12.2017 mennessä

Ampumaratalaki on ollut nyt voimassa jo parisen vuotta. Yksi lain keskeisimpiä muutosasioita on ampumaratavastaavan nimeäminen. Nimeäminen tulee tehdä Poliisihallitukselle 1.12.2017 mennessä.

13.09.Haulikko
Anne Lantee valittu Ampumaurheiluliiton uudeksi toiminnanjohtajaksi

Suomen Ampumaurheiluliiton hallitus on valinnut lokakuun lopussa eläkkeelle jäävän toiminnanjohtaja Risto Aarrekiven tilalle yksimielisesti liiton uudeksi toiminnanjohtajaksi liiton nykyisen talous- ja kehityspäällikön, kauppatieteiden maisteri Anne Lanteen. Lantee aloittaa tehtävässään 1. marraskuuta.

13.09.Etelä-Suomi
Vuoden parhaiden Grande Finale ja lajiparlamentit

Suomen Ampumaurheiluliiton  lajiparlamentit ja Vuoden parhaiden ampumaurheilijoiden palkitsemistilaisuus Grande Finale järjestetään 27.10. – 29.10.2017 Kisakallion Urheiluopistolla Lohjalla. Tilaisuudessa vietetään myös eläkkeelle siirtyvän toiminnanjohtaja Risto Aarrekiven läksiäisiä ja toiminnanjohtajan vaihdosta.  Tiedossa hyvää ohjelmaa. Ohjelma alkaa lauantaina klo 9.00. Katso tarkempi ohjelmarunko ko. linkistä 2017 Lajiparlamenttien ja Granden ohjelmarunko Ilmoittautumaan pääset tästä https://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/lomakkeet/lajiparlamenttiin-ja-grande-finaleen-ilmoittautuminen/

Siirry selaamaan practicalin uutisarkistoa tästä.

Practical jaoston kotisivut löytyvät vielä osoitteesta: http://ipscfin.sporttisaitti.com/
Sivut tulevat siirtymään Ampumaurheiluliiton sivujen alle lähiaikoina.