30.06.Haulikko
PM-kisoihin 57 suomalaisurheilijaa

Ampumaurheilun PM-kilpailut järjestetään elokuussa Suomessa. Kisoihin on nimetty 57 suomalaisurheilijaa.

28.06.Etelä-Suomi
Ampumaurheiluliitto hakee määräaikaista projektikoordinaattoria

Etsimme ohjaaja- ja valmentajakoulutuksen ja valmennuskulttuurin kehittämishankkeeseemme määräaikaista projektikoordinaattoria aikavälille 1.9.2022-31.5.2023. Työsuhde on päätoiminen, mutta tietyin edellytyksin voi olla mahdollista tehdä töitä myös osa-aikaisena hieman pidempi jakso, kuitenkin enintään 31.12.2023 asti. Hanke on pääasiassa opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama. Katso hakuilmoitus ja hakuohjeet osoitteesta www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/avoimet-tyopaikat/.

23.06.Etelä-Suomi
Ampumaurheiluliitto hakee valmennuksen johtajaa

Suomen Ampumaurheiluliiton valmennuksen johtajana vuoden 2021 alusta työskennellyt Henna Torpo on irtisanoutunut tehtävästään ja siirtyy uusien haasteiden pariin. Siksi SAL avaa haettavaksi valmennuksen johtajan tehtävän. Hakuaika valmennuksen johtajan tehtävään on käynnissä ja päättyy 20.7.2022. Uuden valmennuksen johtajan toivotaan aloittavan viimeistään 1.9.2022. Katso hakuilmoitus osoitteesta https://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/avoimet-tyopaikat/ Henna Torpon viimeinen työpäivä valmennuksen johtajana on 19.8.2022.