47. Matin kilpailu Mikkeli Näyttökilpailu kivääri: miehet, naiset, pojat, tytöt

Kyrönpellon ampumarata, Mikkeli. 040 56 27 678
Kivääri
Pistooli
Kaikki SAL sarjat ja tukisarjat.
Muu tulospalveluohjelma: 0
Kyllä
Matti Hahl, matti.hahl58@gmail.com, 050 526 2670
Kari Metsätalo, kari.metsatalo@gmail.com, 0503315671
Heikki Pääkkkönen, paakkonen.hp@gmail.com, 044 5566355
Sami Sipponen, ssipponen@live.com, 040 562 7678
MIKKELIN AMPUJAT, KYRÖNPELLON AMPUMARATA / MIKKELI
Kaikki SAL sarjat ml. tukisarjat, vammaluokkien SH1 ja SH2 –sarjat. HUOM! N- ja N20 -sarjoissa ammutaan 50 m asentokilpailussa K/2017 kohdan 7.7.4 taulukosta poiketen 3x40 ls. Mikäli määräaikaan mennessä johonkin sarjaan osallistuu vähemmän kuin neljä osallistujaa yhdistetään sarjoja KY2017 kohdan 5.4 ”Sarjojen yhdistäminen” mukaisesti. Kilpailut ammutaan alustavan suunnitelman mukaan elektronisiin taululaitteisiin. Lopullinen päätös toteutuksesta ilmoitetaan 1.5.2018 Mikkelin Ampujien nettisivulla. 50 m kivääriradalla on käytössä 10+25 elektronista taululaitetta ja 25m/50m pistooliradalla on käytössä 25 elektronista taululaitetta. Finaalia ei toteuteta, jos sarjassa on vähemmän kuin 4 osallistujaa.
25.03.2018 - 11.05.2018
Ilmoittaminen Mikkelin Ampujien sivulla olevalla sähköisellä ilmoittautumislomakkeella 11.5.2018 kuluessa. Eräluettelon laatimista varten on ilmoittautumislomakkeeseen merkittävä mahdollisesti samalla aseella ampuvat muut ampujat nimellä mainiten. http://www.mikkelinampujat.com/kilpailut-vuonna-2018/47-matin-kisat-26-27-5-2018/ilmoittautuminen-47-matin-kilpai/
Osallistumismaksut on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä Mikkelin Ampujien tilille FI63 5271 0420 2738 16 käyttäen viitenumeroa: 20 18058. - osallistumismaksu 3x40ls on 40 € - osallistumismaksut 3x20ls ja 60ls ovat 35 € - osallistumismaksu 40ls on 25 € - tukisarjojen osallistumismaksut ovat 15 €.
Mikäli eriin mahtuu. Jälki-ilmoittautumismaksu on tukisarjoissa 20 € ja muissa sarjoissa + 10€ / laji.
HUOM! Vain 50 m kiväärin finaalit ammutaan elektronisiin taululaitteisiin. Lauantai 26.5.2018 25 m olympiapistooli + Finaali (M ja M20), tukisarjojen 25 m pienoispistooli 50 m pistooli + Finaalit (M ja M20) 50 m kivääri makuu + Finaalit (M ja M20), tukisarjojen 50 m kivääri Sunnuntai 27.5.2018 25 m urheilupistooli + Finaalit (N ja N20), 25 m vakiopistooli, 25 m pienoispistooli ja 25 m isopistooli 50 m kivääri 3x40ls + Finaalit (M/N ja M/N20) 50 m kivääri 3x20ls Alustava ohjelma / aikataulu on erillisenä liitteenä. Lopullinen ohjelma ja eräluettelo julkaistaan Mikkelin Ampujien sivuilla viimeistään 18.5.2018.
Katso kuva erillisesti liitteestä. Koordinaatit Kyrönpellon ampumaradalle N61º43.15,5\\\\\\\'\\\\\\\' E27º11.41,2\\\\\\\'\\\\\\\'
Ei ole.
KYRÖNPIRTISSÄ on kilpailun aikana kanttiini, josta saa kahvia, virvokkeita yms. pientä korvausta vastaan.
Katso majoitustarjous: http://www.mikkelinampujat.com/kilpailut-vuonna-2018/9-markun-ilma-asekilpailu-3-4-2-/majoitustarjous-hotelli-cumulus-/
Palkitaan kolme parasta ampujaa.

Kilpailukutsu_47. Matin kilpailut

Majoitustarjous