25/50 m pistooli Nuorten ja ikäsarjojen SM -kilpailu

Sami Sipponen, ssipponen@live.com, 040 562 7678
Mikkelin Ampujat Ry
04.07.2021 - 31.07.2021
Ilmoittautumiset tehtävä sähköisen ilmoittautumislomakkella viimeistään lauantaina 31.7.2021 klo 24:00 mennessä. Henkilökohtaiset ilmoittautumiset tehdään kilpailijan toimesta ja joukkuekilpailuun seuran toimesta
Kilpailumaksut ovat maksettava etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä Mikkelin Ampujien tilille FI63 5271 0420 2738 16 viimeistään 2.8.2021. Henkilökohtaisiin kilpailuihin liittyen kirjoita viestikentään kilpailijan nimi ja SM Mikkeli. Joukkuekilpailun maksuihin seuran nimen lisäksi maininta SM kisoista. Maksut ovat: 50 m ja 25 m pistoolilajeissa 35 € / laji Nuorten sarjat kaikki lajit 25 € Joukkuemaksut = 30 €.
Jälki-ilmoittautuminen henkilökohtaiseen kilpailuun on mahdollista ratakapasiteetin salliessa. Osanottomaksu jälki-ilmoittautuneilta on 1,5- kertainen normaalin osanottomaksuun verrattuna.
Perjantai 13.8. 50m pistooli, 25m isopistooli, P4 50 m pistooli Lauantai 14.8. 25m vakiopistooli, 25m pienoispistooli, P3 25 m pistooli, P6 25 m vakiopistooli Sunnuntai 15.8. 25m olympiapistooli, finaali M20 ja 25m (urheilu) pistooli, finaali N20.
Eräluettelot on nähtävissä MA:n kotisivulla www.mikkelinampujat.com viimeistään 6.8.2021.
Kyrönpellon ampumarata on Mikkeli - Jyväskylä tien varressa noin 6,5 km kaupungista. Matka valtatie (5) viideltä ja Jyväskylän tienhaarasta on noin 5,8 km. Ampumaradan tienhaarassa on kilpailujen ajan rataa koskeva opasviitta sekä ennakkomerkit 100m ennen risteystä. Radalle käännytään oikealle (Kyrönpellontie) Mikkelistä päin kuljettaessa.
Kilpailujen aikana Kyrönpirtissä on kanttiini. (Aarrekammio), josta saa ruokaa, kahvia virvokkeita ym. pientä korvausta vastaan.
ORIGINAL SOKOS HOTEL VAAKUNA MIKKELI, Porrassalmenkatu 9 MIKKELIN AMPUJAT / MAJOITUSKIINTIÖT 2021 30 kpl Standard-luokan huoneita HUONEHINTA 73 € / vrk / Standard-luokan huone yhdelle 83 € / vrk / Standard-luokan huone kahdelle 93 € / vrk / Standard-luokan kahden hengen huone lisävuoteella Huonehintaan sisältyy aamiainen ja hotellin asukassauna. Huomioittehan, että osa huoneista voi sijaita iltaravintolan läheisyydessä (avoinna ke, pe ja la). Hotellihuone on saatavilla tulopäivänä klo 15 alkaen ja huoneen luovutus on lähtöpäivänä klo 12 mennessä. VARAAMINEN Varaukset tästä kiintiöstä tulee tehdä 24.7.2021 mennessä mainitsemalla tunnus BPISTOOLI. Varaukset ja tiedustelut: puh. 010 764 2000 huonevaraukset tai email sales.suur-savo@sok.fi puh. 0107642100 huonevaraukset tai email vaakuna.mikkeli@sokoshotels.fi
Mitalit ja parhaalle Suomen mestarimerkki

Kilpailukutsu