Kategoria: Haulikko

Ampumaurheiluliitto hakee määräaikaista projektikoordinaattoria

Etsimme ohjaaja- ja valmentajakoulutuksen ja valmennuskulttuurin kehittämishankkeeseemme määräaikaista projektikoordinaattoria aikavälille 1.9.2022-31.5.2023. Työsuhde on päätoiminen, mutta tietyin edellytyksin voi olla mahdollista tehdä töitä myös osa-aikaisena hieman pidempi jakso, kuitenkin enintään 31.12.2023 asti. Hanke on pääasiassa opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama.

Katso hakuilmoitus ja hakuohjeet osoitteesta www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/avoimet-tyopaikat/.

Sportingampujilla kuuma kisa Viesakasissa

Suomalaiset sportingampujat Viesakas Cup -kisassa: Anja Pekkala-Mähönen, Markku Ojansuu, Veikko Sohlman, Rauno Mähönen, Jani Korhonen ja Petri Kokkonen. (Kuva: Anci Sanåås)

Latviassa järjestettiin viikonloppuna 200:n kiekon Fitasc sporting -kisa Viesakas Cup. Suomesta kilpailuun osallistui kuusi sportingampujaa. (lisää…)

Ampumaurheiluliitto hakee valmennuksen johtajaa

Suomen Ampumaurheiluliiton valmennuksen johtajana vuoden 2021 alusta työskennellyt Henna Torpo on irtisanoutunut tehtävästään ja siirtyy uusien haasteiden pariin. Siksi SAL avaa haettavaksi valmennuksen johtajan tehtävän.

Hakuaika valmennuksen johtajan tehtävään on käynnissä ja päättyy 20.7.2022. Uuden valmennuksen johtajan toivotaan aloittavan viimeistään 1.9.2022. Katso hakuilmoitus osoitteesta https://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/avoimet-tyopaikat/

Henna Torpon viimeinen työpäivä valmennuksen johtajana on 19.8.2022.