Kategoria: Liikkuva maali

Topi Hulkkoselle liikkuvan maalin sekajuoksujen SM-kultaa

”Sekareiden” kolme parasta: Heikki Lähdekorpi (vas.), Topi Hulkkonen ja Krister Holmberg. (Kuvat: Sami Heikkilä)

Liikkuvan maalin SM-kilpailut saatiin sunnuntaina päätökseen Sipoossa. Topi Hulkkonen voitti miesten 50m sekajuoksujen Suomen mestaruuden. Ida Heikkilä teki N16-sarjan sekajuoksuissa uuden SE:n. (lisää…)

Heikki Lähdekorvelle liikkuvan maalin SM-kultaa

Miesten normaalijuoksujen mitalikolmikko: Krister Holmberg (vas.), Heikki Lähdekorpi ja Topi Hulkkonen. (Kuva: Sami Heikkilä)

Heikki Lähdekorpi voitti miesten liikkuvan maalin 50m normaalijuoksujen Suomen mestaruuden lauantaina Sipoossa. Hän voitti kultaa pisteen erolla Krister Holmbergiin. (lisää…)

Ida Heikkilälle kaksi SE-tulosta

Ida Heikkilä. (Kuva: Sami Heikkilä)

Keuruun Seudun Ampujien Ida Heikkilä teki viikonloppuna kaksi Suomen ennätystä. Hän ampui Kymppi 64:n Eloliikkuva-kilpailussa N16-sarjan SE:n 50m liikkuvan maalin normaalijuoksuissa (558) ja hirven kertalaukauksissa (334).

Kaikki tulokset löytyvät täältä.

Kaksi SE-tulosta Kuopiossa

Itä-Suomen aluemestaruuskilpailuissa Kuopiossa tehtiin lauantaina kaksi Suomen ennätystä. KAMS:n Markku Jetsonen tähtäsi M50-sarjan liikkuvan maalin 50m normaalijuoksuissa ennätyspisteet 387. Seppo Dahlqvistin (KAMS) Y80-sarjan hirven parilaukausten tulos 304 pistettä on myös uusi SE-tulos.

Kaikki tulokset oheisessa liitteessä: AM 2019 yhdistetyt tulokset

Sääntömuutosesitykset kilpailutoiminnan yleissääntöihin

SÄÄNTÖMUUTOSESITYKSIÄ KILPAILUTOIMINNAN YLEISSÄÄNTÖIHIN 2018-2

Kilpailuvaliokunta toivoo, että kaikki mahdolliset sääntömuutosesitykset koskien Kilpailutoiminnan yleissääntöjä, ilmoitetaan SAL:n toimistolle kesän aikana, että sääntötyöryhmä ja kilpailuvaliokunta ehtivät käsitellä ne ja että esitys ehtii hallituksen kokoukseen vielä ennen syksyn liittovaltuustoa.

Säntömuutosesitykset osoitteella: kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi

SAL / Kilpailuvaliokunta