Kategoria: Pistooli

Ampumaurheiluseura – Hae SAL kehittämisapurahaa 2021 uuteen projektiisi 31.8. mennessä!

Ampumaurheiluseuralla on monia tehtäviä. Mm. tarjota ampumaurheilutoimintaa paikkakunnalla sekä tarjota hyvää ammunnan opetusta ja ohjausta. Seurassa, jossa on laadukasta toimintaa, on jäsenien hyvä olla. Varmistaakseen laadukkaan toiminnan on paikallaan kehittää seurassa asioita. Onko ampumaurheiluseurassanne ajateltu kehittää jotain uutta? Uudella projektilla voidaan vaikkapa lähestyä uusia ryhmiä, tarjota ampumaurheiluun liittyvää toimintaa jopa ampumaseuran ulkopuolelle. Oleellista on, että uusi projekti synnyttää seurassa toivottavasti uudenlaisen toimintamallin ja saadaan pysyvyyttä lisää.

Uudella projektilla ampumaurheiluseuraan ohjattua toimintaa lisää!
– Voisiko uusi projekti olla suunnattu esimerkiksi ampumakoulutoiminnan jälkeiseen toimintaa, jolla ehkäistään ns. dropoutia?
– Voisiko uusi projekti olla kohdistettu vaikkapa tytöille tai naisammuntaprojektille, esim. haulikko?
– Voisiko uusi projekti auttaa seuran vammaisammunnan kehittämisessä?
– Voisiko projekti olla jopa uusi tapahtuma, jolla saadaan ampumaurheilua paikkakunnalla esille ja kokeiltavaksi?

Sopikaa uudesta projektistanne seurassa ja hakekaa kehittämisapurahaa Ampumaurheiluliitosta!
Rahallista tukea projektille ampumaurheiluseura voi saada 500€ – 3000€.
Tarkemmat hakuohjeet löytyvät tästä. Hakulomake löytyy tästä.

SAL kehittämisapuraha 2021 haku on avoinna kaikille Ampumaurheiluliiton jäsenseuroille
31.8.2021 asti. Tukea saaville seuroille ilmoitetaan 10.9. mennessä.

Hakulomakkeessa kysytään mm:
Projektin tarkoitus ja nimi.  Projektin aloitus ja kesto? Miten projekti toteutetaan?
Projektin budjetti? Haettavan avustuksen määrä ja mahdollisen oman rahoituksen osuus euroina? Hankkeen yhteyshenkilö jne.
Katso lisää hakulomakkeesta.

Tiedustelut
Timo Rautio
timo.rautio@ampumaurheiluliitto.fi
puh. 040 8202300

Ampumaurheilijat taas Osijekiin – nyt maailmancupiin

Polar GP:ssä kuvattu Mika Bister oli mukana Lonaton maailmancupissa, seuraavaksi hän kilpailee Osijekissa. (Kuva: Lassi Palo)

Ampumaurheilun EM-kilpailut päättyivät juuri Kroatian Osijekissa. Katseet suunnataan sinne taas, sillä Osijekissa alkaa juhannusviikolla maailmancup. (lisää…)

EM-Osijek: Suomelle harmittavat kaksi tappiota pronssiotteluissa

Aleksi Leppä (vas.), Juho Kurki ja Juho Autio pronssimitaliottelun jälkeen. (Kuvat: Risto Aarrekivi)

Suomi hävisi harmittavasti kaksi pronssimitaliottelua, kun ampumaurheilun EM-kilpailut jatkuivat perjantaina Kroatian Osijekissa. Suomen naisten trap-joukkue ja kiväärimiehet sijoittuivat neljänneksi joukkuekilpailuissaan. (lisää…)

EM-Osijek: Suomen pojille trapin EM-joukkuepronssia!

Upeasti EM-joukkuepronssia: Juho Montonen, Kaarlo Hoppu ja Juho Mäkelä. (Kuvat: Risto Aarrekivi)

Ampumaurheilun EM-kilpailuissa Kroatian Osijekissa oli keskiviikkona värikäs suomalaispäivä. Suomen pojat saivat trapin joukkuekilpailussa pronssia ja Noora Antikainen jäi kahden kiekon päähän naisten trapin finaalirajasta. Aleksi Leppä oli kahdeksas miesten 300m kiväärin makuuasennon kilpailussa. (lisää…)

EM-Osijek: Sara Nummela tyttöjen trapin 12:s, Juho Mäkelä pojissa 13:s

Sara Nummela Osijekin EM-radalla. (Kuvat: Risto Aarrekivi)