Kategoria: Yleinen

Nyt voit ilmoittautua töihin Lahden Maailmancupiin

ISSF:n haulikon maailmancup käydään Hälvälän ampumaurheilukeskuksessa Hollolassa 13.-23.8.2019.

Tarjolla on runsaasti erilaisia työtehtäviä. Kaikille löytyy jotain eikä hailikkoammunnasta tai ammunnasta ylipäänsä tietäminen ole vaatimus. Löytyy myös runsaasti tehtäviä, jossa englanninkielen osaaminen ei ole tarpeen. Voimme myös tarjota hyvinkin vaativia tehtäviä, joissa erikoisosaamisesi ja/tai kielitaitosi tulee hyvin hyödynnettyä.

Ilmoittautumislomake ja tehtäväluettelo lyhyellä tehtäväkuvauksella löytyy klikkaamalla tästä. Käy katsomassa löytyisikö tästä jotain sinulle. Huomaa, että listassa ei ole ratatuomaritehtäviä, näihin tehtäviin on koulutettu riittävä määrä kotimaisia kansainvälisiä ratatuomareita.

Kaikille toimitsijoille tarjoamme ylläpidon radalla. Kauempaa tuleville voimme tarjota myös majoituksen, Lisäksi normaalit kilpailuvaatetukset ja -varusteet. Tarjoamme tietenkin myös unohtumattoman (positiivisen) kokemuksen kansainvälisessä huippu-urheiluympäristössä.

Jenna Kuismasta Kupittaan kuningatar

N20-vuotiaiden tarkimmat: Keskellä Jenna Kuisma vasemmalla Viivi Kemppi ja oikealla Marianne Palo.

Kyrkslätts Skytteföreningenin 19-vuotias Jenna Kuisma taituroi tarkimmin Kupittaan EM-näyttökisassa viikonvaihteessa. Lauantaina hän voitti naisten ilmakiväärin kansainvälisen tason tuloksella. Sunnuntaina hän voitti oman ikäluokkansa. Finaalin voittotulos oli 249,8 – oma ennätys. (lisää…)

Jenna Kuisma taitavin Kupittaan EM-näytöissä

Jenna Kuisma liipaisi kansainvälisen tason tuloksen.

Ensi talven ilma-aseiden EM-kilpailujen ensimmäiset näyttökilpailut alkoivat lauantaina Turussa Kupittaan sisäampumaradalla. Päivän taitavin oli Kyrkslätts Skytteförening -seuran Jenna Kuisma. Hänen tuloksensa niin karsintakilpailussa kuin finaalissa oli miehiä parempi. Miesten sarjan voitti Haminan Ampumaseuran Aleksi Leppä. (lisää…)