SAL-valmentajaverkosto tukee valmentajien, seurojen, alueiden ja liiton valmennusryhmien valmentajien välistä yhteistyötä ja lisää vuorovaikutusta eri toimijoiden välillä. Verkostoon kuuluvien henkilöiden oman osaamisen kehittymisen lisäksi verkosto tukee ampumavalmennuskulttuurin kehittymistä ja valmentajuuden arvostusta. SAL-valmentajaverkosto edistää yhteisöllistä valmennuskulttuuria jakamalla tietoa ja lisäämällä keskustelua valmentajien kesken. Verkoston tapaamisissa hyödynnetään myös maajoukkuevalmentajien uusinta tietotaitoa. SAL -valmentajaverkosto on Suomen Valmentajien jäsenkerho. Verkostoon kuulumalla saa myös Suomen Valmentajien jäsenedut käyttöönsä.

SAL -valmentajaverkoston tapaamisia ja koulutuksia:
• Silmät ja näkeminen urheiluammunnassa -etäluento lauantaina 16.3.2024 klo 13-14.30
SAL Valmentajaverkoston keskustelutilaisuus Teamsissa to 21.3.2024 klo 17.30-18.30
• Katso myös Suomen Valmentajat ry:n kevään Valmentajaklinikkakiertue ja muut koulutukset (SAL Valmentajille jäsenhintaan) täältä!

SAL -valmentajaverkoston jäsenmaksu on 59€ ja seniorijäsenille (70 vuotta täyttäneille) 49€ vuodessa. Jäsenmaksu sisältää SAL -valmentajaverkoston webinaarimaksut ja edullisemman seminaarimaksun Kisakalliossa. Tämän lisäksi jäsenyyteen kuuluvat Suomen Valmentajien jäsenedut:

• Valmentaja–lehti, 5 numeroa vuodessa
  • e-Valmentaja, 12-15 numeroa vuodessa
  • Jäsenhintaiset koulutukset ja tapahtumat
  • Jäsenhuone (mm. sopimuspohjat)
  • Mahdollisuus henkilökohtaiseen koulutustukeen
  • Coach Collection asujen käyttöoikeus ja pääsy verkkokauppaan
  • Urheiluopistoilla vähintään 15 % alennus majoituksista omilla vapaa-ajan matkoilla
  • VK-Kustannuksen normaalihintaiset kirjat -20 %
  • Asemakohtainen polttoainealennus ST1- ja Shell-asemilta
  • TE3 Liikkuvuuden analysointi sekä TE3 Suorituskyky Sport –harjoituskokonaisuus alennettuun hintaan

Verkostoon pääsee mukaan liittymällä Suomen Valmentajien jäseneksi ja valitsemalla ensisijaiseksi jäsenyydeksi SAL valmentajaverkoston. Liittymislomake löytyy täältä. Katso tarvittaessa Jäsenlomakkeen täyttöohje