Ampumaurheiluliitto esittäytyy GoExpo-messuilla
7.3.2014 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton osastolla riittää vilskettä GoExpo-messuilla Helsingin Messukeskuksessa. Messuvieraiden on mahdollista kokeilla SAL:n osastolla kivääri, pistooli ja haulikkoammuntaa. Kivääri ja pistooli ammutaan Noptel-laitteistolla ja Trap-haulikkoammunta haulikkosimulaattorilla. Messuilla vierailee arviolta noin 40 000 messuvierasta. GoExpomessut päättyvät sunnuntaina klo 17.00.

Helsingin Messukeskus täyttyy kuntoilijoista ja luontoliikkujista Fillari, Kunto, Golf, Ball Sports, Retki, Kalastus ja Metsästys, Kuva&Kamera ja Helsinki Horse Fair-messuilla 7.–9. maaliskuuta. Tapahtumakokonaisuus tarjoaa kätevässä paketissa kuntoilijoille ja hyötyliikkujille paljon kokeilumahdollisuuksia kevään uutuuksia unohtamatta.

Järjestäjät muistuttavat allergikkoja siitä, että hevoset valloittavat Messukeskuksen hallit 1-3 lauantaina ja sunnuntaina Helsinki Horse Fairilla.

Messuille voi tulla tutustumaan suosikkilajinsa uutuustuotteisiin, hakea lisämotivaatiota treeniin tai vaikka etsiä uutta harrastusta. Eri lajeja on esillä useita kymmeniä ja kokonaisuudessaan yhdeksässä tapahtumassa on mukana huikeat 503 näytteilleasettajaa.

Maaliskuu on hyvä ajankohta suunnata katseet kohti tulevaa kevättä ja kesää ja hakea vinkkejä liikuntaharrastuksiin. Lukuisista lajikokeiluista kannattaa ottaa kaikki irti – sopiva harrastus löytyy vain kokeilemalla.

Suomen Ampumaurheiluliiton osasto löytyy osoitteesta 6M161.

Tervetuloa kokeilemaan pistooli, kivääri ja haulikkoammuntaa.Samalla voit testata kuntoasi Kisakallion Urheiluopiston tarjoamalla ktk-testillä. Tutustua voit myös SAL:n seuratoimintaan ja mm. ampumakorttikoulutuksiin.

GoExpo-messut ovat avoinna perjantaina kello 19:ään asti. Lauantain aukioloaika on kello 10-18 ja sunnuntaina kello 10-17.

GoExpo messusivuille pääset tästä www.goexpo.fi