Juha Hirvi ja Tapio Säynevirta ajavat huoltoauton Joensuusta Kroatian Osijekiin
9.7.2009 klo 12:00

Juha Hirvi ja Tapio Säynevirta ajavat huoltoautolla ampujien varusteita ISSF:n ruutiaselajien Euroopan mestaruuskilpailuun Kroatian Osijekiin. Säynevirta lähti matkaan Joensuusta tänään torstaina. Kaksikko aikoo olla perillä Osijekissa sunnuntaina.

– Laivalla ensin Helsingistä Travemündeen Saksaan ja sitten Tshekin, Slovakian ja Unkarin kautta Kroatiaan. Tavoitteena on olla perillä samaan aikaan, kun joukkueen ensimmäinen ryhmä sunnuntaina, Ampumaurheiluliiton kiväärilajien päävalmentaja Juha Hirvi totesi suunnitelman.

– Laivalla menee kaksi yötä. Jos kaikki menee nappiin, majoitumme lauantain ja sunnuntain välisen yön Slovakiassa.

Ampumaurheiluliiton kiväärivalmentaja Tapio Säynevirta ajoi autolla torstaina Joensuusta Helsinkiin vajaat 500 kilometriä. Travemündestä Osijekiin on vajaan 1500 kilometrin matka.