Ampumaurheiluliitto esittäytyy GoExpo-messuilla Helsingin messukeskuksessa
15.3.2019 klo 16:35
Lassi Palo

SAL100 osastolla perjantaina mm: va. Rainer Hirvonen, Arttu Eskola, Atte Aimolahti, Jussi Ylinen, Aino Vaittinen
Laitteen kalibrointi ennen messujen alkua.

Ampumaurheiluliiton osastolla tulee riittämään vilskettä GoExpo-messuilla Helsingin Messukeskuksessa. Messuvieraiden on mahdollista kokeilla SAL100 osastolla 6K2 haulikko- ja kivääriammuntaa.

Viime vuoden messuihin tutustui yli 36 500 vierasta. Tänä viikonloppuna messuilla vierailee arviolta n. 40 000 messuvierasta. GoExpo-messut päättyvät sunnuntaina klo 17.00.

Helsingin Messukeskus täyttyy kuntoilijoista ja luontoliikkujista. GoExpo on kuuden tapahtuman sikermä. Perjantaina 15.3. avautuva Fillari, Sport, Golf, Outdoor, Kuva&Kamera . Kattauksen täydentää myös perjantaina avautuva Helsinki Horse Fair yli sadalla hevosella. Tapahtumakokonaisuus tarjoaa kätevässä paketissa kuntoilijoille ja hyötyliikkujille paljon kokeilumahdollisuuksia kevään uutuuksia unohtamatta.

Järjestäjät muistuttavat allergikkoja siitä, että hevoset valloittavat Messukeskuksen hallit 2-3 Helsinki Horse Fairilla.

Messuille voi tulla tutustumaan suosikkilajinsa uutuustuotteisiin, hakea lisämotivaatiota treeniin tai vaikka etsiä uutta harrastusta. Eri lajeja on esillä useita kymmeniä ja kokonaisuudessaan kuudessa tapahtumassa on mukana huikeat 420 näytteilleasettajaa.

Maaliskuu on hyvä ajankohta suunnata katseet kohti tulevaa kevättä ja kesää ja hakea vinkkejä liikuntaharrastuksiin. Lukuisista lajikokeiluista kannattaa ottaa kaikki irti – sopiva harrastus löytyy vain kokeilemalla. Messuille voi tulla myös ihan vain shoppailemaan.

Suomen Ampumaurheiluliiton osasto löytyy osoitteesta 6 K 2.

Tule ja testaa tarkkuutesi SAL100 osastolla SimWauHunt ammuntasimulaattorilla. Tutustua voit myös SAL:n seura- ja koulutustoimintaan. Miten voit kokeilla ja aloittaa ammunnan harrastamisen haulikko- ja luotilajeissa?
GoExpo-messut ovat avoinna perjantaina kello 20:een asti. Lauantain aukioloaika on kello 10-19
ja sunnuntaina kello 10-17.

GoExpo 2019 messusivuille pääset tästä www.goexpo.fi