Etelä-Suomen aluejaoston kokous 1.9
7.9.2010 klo 12:00

Kokouksessa käisteltiin 1 kisahakemus (MU), keskusteltiin alueen taloudesta sekä suunnitelmista tulevalle kaudelle.

Etelä-Suomen aluejaoston neljäs kokous vuodella 2010 pidettiin Helsingissä SLU-talossa 1.9

Kilpailutoiminta

Käsittelyssä oli 1 kilpailuhakemus:

1. MU, 4.-5.12.2010 Mäntsälän Syyskisat. Hyväksytty

Koulutus ja valmennus

Keskusteltiin mahdollisuuksista järjestää alueen seuroille koulutustapahtuma valmentautumisesta. Asiaa lähdetään selvittämään eteenpäin kunhan jaoston kokouksesta poissa olevilta  jäseniltä kuullaan kanta asiaan.

Nuorisoasiat

Nuorten kesän leireistä 10.-11.7 ja 1.8 ei ole saatu kuulumisa. Leirien järjestäjiä pyydetään toimitamaan raportit leireistä alueen seuraavaan kokoukseen 5/10.

Talous

Talouden todettiin olevan tällä hetkellä hyvä.

Muut asiat

Syyskokousta varten käytiin läpi erovuorossa olevat jaoston jäsenet: Rabbe Österlund, Runar Lindholm, Minna Bloigu ja Veli-Matti Matikainen. Minna Bloigu on ilmoittanut, että ei ole käytettävissä enää seuravaalla kaksivuotiskaudella, joten jaostoon kaivataan syyskokouksessa lisää uusia alueen asioista innostuneita ja aktiivisia toimijoita.

Syyskokouskutsu lähetetään alueen seuroille sekä muu kokouksen materiaali julkaistaan alueen nettisivuilla heti kun tilavaraus on saatu vahvistettua.

Aluejaoston seuraava kokous pidetään 5.10.2010.