Etsimme valmentajia
2.6.2020 klo 15:29
Anne Laurila

Suomen Ampumaurheiluliitto ry (SAL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Se on perustettu vuonna 1919. Ampumaurheiluliittoon kuuluu noin 300 jäsenseuraa, joissa ampumaurheilua harrastaa noin 30 000 henkilöä.

Sopimuskauden päättyessä avaamme nyt haettavaksi kaikki ampumaurheiluliiton valmentajien tehtävät:

• trap: päävalmentaja, nuorten valmentaja, paravalmentaja
  • skeet: päävalmentaja, nuorten valmentaja
  • kivääri: päävalmentaja, nuorten valmentaja, paravalmentaja
  • pistooli: päävalmentaja
  • liikkuva maali: päävalmentaja
  • practical: valmennuskoordinaattori

Tehtäviä voidaan tarpeen mukaan yhdistellä. Katso tarkemmat kuvaukset tehtävittäin. Kaikki valmentajat toimivat maajoukkueiden valmennustehtävien lisäksi SAL:n valmentajakoulutuksen suunnittelussa ja toteutuksessa. Lisäksi jokaisessa lajissa yhden valmentajan tehtäviin kuuluu myös nuorten tehoryhmän valmennuksen suunnittelu ja koordinointi yhdessä tehoryhmävalmentajien kanssa.

Edellytämme valittavilta erinomaista lajiosaamista, tehtävän tasosta riippuen riittävää valmentajakoulutusta, käytännössä osoitettua valmennusosaamista sekä kykyä toimia kansainvälisissä yhteyksissä englannin kielellä.

Kaikissa tehtävissä onnistuminen edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja yhteistyökykyä, riittäviä tietoteknisiä taitoja, paineensietokykyä ja halua kehittää omaa valmennusosaamistaan.

Tehtävät ovat määräaikaisia ja alkavat 1.1.2021. Sopimukset ovat 2+2-vuotisia. Osa tehtävistä on päätoimisia ja valtaosa eri laajuisia osa-aikaisia tai oto-tehtäviä.

Lisätietoa tehtävistä antaa valmennuksen johtaja Per-Ole Lindell, puh. 0400 525 114, per-ole.lindell@ampumaurheiluliitto.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 16.8.2020 mennessä osoitteeseen rekry@ampumaurheiluliitto.fi. Kerro hakemuksessasi myös, kuinka laajasta tehtävänkuvasta olet kiinnostunut.