Kategoria: Keski-Suomi

Ampumaurheiluseura – Hae SAL kehittämisapurahaa 2021 uuteen projektiisi 31.8. mennessä!

Ampumaurheiluseuralla on monia tehtäviä. Mm. tarjota ampumaurheilutoimintaa paikkakunnalla sekä tarjota hyvää ammunnan opetusta ja ohjausta. Seurassa, jossa on laadukasta toimintaa, on jäsenien hyvä olla. Varmistaakseen laadukkaan toiminnan on paikallaan kehittää seurassa asioita. Onko ampumaurheiluseurassanne ajateltu kehittää jotain uutta? Uudella projektilla voidaan vaikkapa lähestyä uusia ryhmiä, tarjota ampumaurheiluun liittyvää toimintaa jopa ampumaseuran ulkopuolelle. Oleellista on, että uusi projekti synnyttää seurassa toivottavasti uudenlaisen toimintamallin ja saadaan pysyvyyttä lisää.

Uudella projektilla ampumaurheiluseuraan ohjattua toimintaa lisää!
– Voisiko uusi projekti olla suunnattu esimerkiksi ampumakoulutoiminnan jälkeiseen toimintaa, jolla ehkäistään ns. dropoutia?
– Voisiko uusi projekti olla kohdistettu vaikkapa tytöille tai naisammuntaprojektille, esim. haulikko?
– Voisiko uusi projekti auttaa seuran vammaisammunnan kehittämisessä?
– Voisiko projekti olla jopa uusi tapahtuma, jolla saadaan ampumaurheilua paikkakunnalla esille ja kokeiltavaksi?

Sopikaa uudesta projektistanne seurassa ja hakekaa kehittämisapurahaa Ampumaurheiluliitosta!
Rahallista tukea projektille ampumaurheiluseura voi saada 500€ – 3000€.
Tarkemmat hakuohjeet löytyvät tästä. Hakulomake löytyy tästä.

SAL kehittämisapuraha 2021 haku on avoinna kaikille Ampumaurheiluliiton jäsenseuroille
31.8.2021 asti. Tukea saaville seuroille ilmoitetaan 10.9. mennessä.

Hakulomakkeessa kysytään mm:
Projektin tarkoitus ja nimi.  Projektin aloitus ja kesto? Miten projekti toteutetaan?
Projektin budjetti? Haettavan avustuksen määrä ja mahdollisen oman rahoituksen osuus euroina? Hankkeen yhteyshenkilö jne.
Katso lisää hakulomakkeesta.

Tiedustelut
Timo Rautio
timo.rautio@ampumaurheiluliitto.fi
puh. 040 8202300

Kokkovuori-säätiö tukee nuorten haulikkoampujien SM-osallistumismaksuja

Haulikkolajien kilpailukauden pyörähtäessä käyntiin on hyvä muistuttaa, että Kokkovuori-säätiö ulottaa nuorten haulikkoampujien tukensa vuoden 2021 aikana kaikkien SAL:n haulikkolajien SM-kilpailuihin, joissa säätiö maksaa nuorten sarjojen osallistujien osallistumismaksut sekä yksilö- että joukkuekilpailussa. Nyt on siis hyvä hetki haulikkonuorille ottaa tähtäimeen kesän SM-kisat!

Haulikon SM-kisajärjestäjille muistutuksena, että kisajärjestäjän tulisi laskuttaa Ampumaurheiluliittoa juniorien osallistumismaksujen osalta. Laskusta tulee käydä ilmi kilpailun nimi ja päivämäärä, osallistumismaksun määrä per hlö ja per joukkue sekä nuorten sarjojen osallistujamäärä (henkilökohtainen ja joukkue), jonka tulee vastata Kitissä julkaistua tulosluetteloa. Tarkempia ohjeita laskutuksen osalta voi kysyä taloussihteeri Sanna Hellgréniltä.

Liitto laskuttaa kauden päätteeksi säätiötä kertyneellä summalla.

Kysely Kultahippuseuroille

Arvoisat Kultahippuseurat!

Haluamme kartoittaa tulevia seuroja, jotka osallistuvat seuraavaan ilma-aseiden Kultahippufinaaliin Kankaanpäähän 31.7.-1.8.2021. (lisää…)