Kultahippuvakuutus ja aikuisten ampumakouluvakuutus

Kultahippuvakuutus
Vakuutuksen haltija kuuluu kultahippuvakuutuksen piiriin. Vakuutus on voimassa alle 16-vuotiailla tytöillä ja pojilla ampumaurheilukoulutoiminnassa sekä kilpailutapahtumissa tukisarjoissa. Vakuutus on voimassa myös urheilupaikan ja kodin välisellä matkalla. Vakuutus sisältää myös vastuuvakuutuksen.

Vakuutuksen voimassaoloaika on 1.10.2019-31.12.2020.

Vahinkotapauksen sattuessa ampumakouluohjaaja vahvistaa kirjallisesti vahingon tapahtumisen lähimpään Pohjola-yhtiöiden konttoriin.

Kilpailuoikeus: Tukisarjat
Hinta: 3 €
Kenelle: Alle 16-vuotiaat
Vamman hoitokulut: 8.500 €
Pysyvän haitan korvaus kertakorvauksena: 30.000 €
Kuolema: 8.500 €

Toimita seurasi ampumakoululaisten nimilista syntymäaikoineen ja osoitteineen Ampumaurheiluliittoon Olli Törnille olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi Hän toimittaa lisenssikortit (=kultahippuampujan passi) pyydettyyn osoitteeseen. Lasku seuralle lähetetään vuoden lopussa kaikista vuoden aikana tilatuista vakuutuksista.

Aikuisten ampumakouluvakuutus
Aikuisten ampumakoululaiset kuuluvat myös vakuutuksen piiriin. Vakuutus on voimassa yli 16-vuotiailla aikuisten ampumaurheilukoulutoiminnassa. Ei sisällä kilpailuoikeutta. Vakuutus on voimassa myös urheilupaikan ja kodin välisellä matkalla. Vakuutus sisältää vastuuvakuutuksen.

Vakuutuksen voimassaoloaika on 1.10.2019-31.12.2020.

Kilpailuoikeus: Ei
Hinta: 4,5 €
Kenelle: Yli 16-vuotiaat
Vamman hoitokulut: 8.500 €
Pysyvän haitan korvaus kertakorvauksena: 30.000 €
Kuolema: 8.500 €

Toimita seurasi aikuisten ampumakoululaisten nimilista syntymäaikoineen ja osoitteineen
Ampumaurheiluliittoon Olli Törnille olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi  Hän toimittaa lisenssikortit (=aikuisten ampumakouluvakuutuskortti) pyydettyyn osoitteeseen.