Kiväärin tehoryhmän testileiri 24.-26.11. Kisakalliossa, ilmoittautuminen on alkanut 17.10 | Etelä-Suomi Ampumaurheiluliitto hakee taloussihteeriä 17.10 | Etelä-Suomi Urheilukoulussa varusmiespalveluksensa aloittaneet: ”Vähän jännittää!” 16.10 | Haulikko Uudet tukiammunnan ja Kultahippukilpailujen säännöt julki 13.10 | Etelä-Suomi Risto Aarrekiven läksiäiset to 26.10. 13.10 | Yleinen Ilmapistoolin joukkuesarjakilpailu alkaa! 10.10 | Häme Vuoden parhaiden Grande Finale ja lajiparlamentit 09.10 | Etelä-Suomi Juho Autio kiväärin pika-ammunnassa kuudes 06.10 | Yleinen Ensimmäinen Para Talent Day Tampereella 11. marraskuuta 06.10 | Yleinen Kivääriampujat pronssille pika-ammunnassa 05.10 | Yleinen Haulikon rankingiin korjaus 05.10 | Haulikko Juho Kurki tiukassa kisassa pronssille 04.10 | Yleinen Sotilaiden isopistoolijoukkue jahtaamassa kultaa Sveitsissä 03.10 | Yleinen Uusi seuratoiminnan laatuohjelma – tule kuulemaan ja vaikuttamaan 03.10 | Etelä-Suomi Juho Kurki päätti Lapua Eurooppa cupin finaalin 11. sijaan 29.09 | Kivääri Vielä ehdit ilmoittautua pistoolin tehoryhmän testileirille 20.-22.10. Kisakallioon 28.09 | Etelä-Suomi Lapua Eurooppa cupin finaali: Juho Kurjella värikäs kisa, sijoittui kymmenenneksi 28.09 | Kivääri Juha Manninen palkittiin saapumiseränsä parhaana urheilijana 27.09 | Haulikko Lapua Eurooppa cupin finaali: Juho Kurki 13:s vakiokiväärissä 27.09 | Kivääri Kaksi suomalaista maailmancupin finaaliin 27.09 | Haulikko
17.10.Etelä-Suomi
Ampumaurheiluliitto hakee taloussihteeriä

Ampumaurheiluliitto hakee toimistolleen Helsinkiin taloussihteeriä vastaamaan päivittäisistä taloushallinnon töistä.

16.10.Haulikko
Urheilukoulussa varusmiespalveluksensa aloittaneet: ”Vähän jännittää!”

Eetu Kallioinen, Vili Kopra ja Niklas Lindfors aloittivat maanantaina varusmiespalveluksensa Urheilukoulussa. ”Vähän jännittää”, he myönsivät juuri ennen kuin menivät portista sisään.

MEDIASTA
Nurmeksen Ampumaseuran Karri Turunen, 22, vetäytyi ampumaradoilta | KarjalainenMuukon haulikkorata Lappeenrannassa puhdistuu halvemmalla ja nopeammin kuin odotettiin, radan tulevaisuus avoinna | Etelä-SaimaaHuippu-urheilun tukieuroihin radikaali muutos: "Rima nousee epätavallisen ylös" | Iltalehti.fiOlympiakomitean raaka ennuste: Etelä-Koreasta tulee kuusi mitalia | Iltalehti.fiUrheilutukien kiivain pudotuspelijakso alkoi – raha keskitetään kärkiurheilijoille | Yle.fiJuho Kurki päätti kiväärilajien finaalit 11. sijaan | Satakunnan KansaKymmenenneksi sijoittuneella Juho Kurjella värikäs kisa | Satakunnan KansaAmpumaurheilijat saavat jatkaa Vaihdekadun tiloissa kevään ajan | RovaniemiKahdelle suomalaisampujalle kutsu maailmancupin finaaliin | Ilta-SanomatKupittaan urheiluhallin katsomo on uudistettu | Auran AallotHuippu-urheilun valmennustukiean saajia karsitaan kovalla kädellä – Olympiakomitea lupaa, ettei se unohda yhtään lahjakasta nuorta lajista riippumatta | Helsingin SanomatAmpumaurheiluliiton toiminnanjohtaja vaihtuu | Sportti.comAmpumaurheiluliitto pestasi toiminnanjohtajakseen kaksinkertaisen maailmanmestarin | Turun SanomatTrap-ampuja Matias Koivulla menestyksekäs kausi | Nurmijärven UutisetHarkimon työryhmä: Nuorille huippu-urheilijoille kahden miljoonan euron lisätuki, ministeriöltä Olympiarahastoon 30 miljoonaa euroa | Helsingin SanomatSäätiöstä säpinää huippu-urheiluun | STT UutissyöteJuho Kurki tähtäsi tarkimmin 300 metriin | KeskisuomalainenJuho Kurjella mainio viikonloppu: kaksi SM-kultaa, yksi pronssi ja Suomen ennätys | Satakunnan KansaTommi Takanen oli tasollaan MM-skeetissä — ”Vain viime hetken venyminen puuttuu” | Kymen SanomatAseiden lupaprosessi muuttuu joustavammaksi | Verkkouutiset